Monday, August 24, 2015

Dua Empat









Untuk dua empat hari ini, aku sayu.

Sayu kerana Allah menemukan aku dengan orang-orang yang hatinya penuh dengan kasih sayang.
Sayu kerana merasakan hebatnya perasaan saling menyayangi yang kau ciptakan ini!
Perasaan yang dirasa oleh Ansar dan Muhijirin.

(Gambar gambar ini mereka yang edit. Huwaaaa kan?)

-----

Terima Kasih Cinta
Kau Buat Ku Bahagia
Tanpa Jemu dan Lelah

------

Untuk umur yang mendatang
hai dua empat
aku berdoa
moga kau diberikan kesihatan tubuh badan
untuk terus bekerja, beramal, dan bermanfaat  buat ummah

jangan pernah berhenti menyebar cintaNya
walau kau lelah

ingat!

-------

Untuk umur yang telah berlalu,
hai si dua tiga
aku berdoa
moga kau diberkati
amal-amal kau diterima
dengan izinNya

------

Untuk cinta,
aku berdoa
moga kau datang dalam keadaan yang terbaik
untuk masa depan kau
yang hanya pencipta kau sahaja yang tahu

Pada akhirnya, orang-orang yang jatuh cinta akan kembali pada Tuhan. Kerana sejauh apa pun dia mencari, pada akhirnya dia hanya bisa meminta.
 - kurniawangunadi-

-----

Sabar dan Solat
Moga Moga
InsyaAllah.


No comments: